FORO ERREALA.COM

Lugar de encuentro y debate sobre la actualidad de la Real Sociedad
Fecha actual 22 Jun 2018, 01:30

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: 25 Jun 2008, 13:53 
Sanse
Sanse

Cuatro, nazkagarri zikinak!

Euskal selekzioan aldekooi burla eginez ederki bizi dia inutil habek...ta REALAI!

Oaintxe bertan buruzuri putaseme batek esan du Urkulluk Rusiaren alde iten dula euskal futbolaren frakasua dala ta... Reala "ese" segundan daolako ta al borde de una suspensión de pagos, ta Athletik beti jeistekotan eotia frustazio bat dala ta horregatik iten deula kontra Españai.

Ta geo esan due euskal nazionalismoaren errua dala dana ta Urkulluk Rusian alde iten dula baita marxismoagatik... ta gero beste batek Urkullu eskuin-muturrekua dala esan du... beake eztia ta aklaratzen!

Ta azkenik esan du p.seme horrek aber normala dan Rusian alde itia Txetxenian opresiua iten duenian, ta bea hainbeste aldiz kejatzen omen danian Españak EH.ri iten dion opresiuagatik.

Enfin, Reala ta Euskal selekzioa pakian laga ezin ta gañez politika sartu.

Inutilak!

PD: Bai, oso kabreauta natxiok. sdgsdz

NotaPublicado: 25 Jun 2008, 17:16 
Sanse
Sanse

Barkatu, barkatu, barkatu

Ta guzti hori nola hasi da? A kuento de ke? cvn

Hau da, nork nori esan dio hori, non, eta zergatik?

Dena den ez nau harritzen horrek, zenbait fatxei entzun diet behin edo bitan gaurko selekzioak euskaldunak es dituela, agian hoixegatik ez dute hamaikakoan aldaketarik nahi sxjm

Nik ez daukat ezer ez Espainar selekzioaren aurka es Euskaldunen selekzioaren artean, bai batak, bai besteak bi herri suposatzen dute niretzat, eta Espainarraren barruan Euskaldunak beti ere garrantzitsuak izan dira orokorrean. Gertatzen dana da, ba hori, esaten dezuna, beti ere badaudela putasemeren bat holako gauzak esaten eta gorrotoa elikatzen.

Zein naskantek esan du hori, berriro?

Euskal selekzioaren aurka, Erreala "ese", eta Bilboren aurka, hoi dek marka. Halako gauzak ez genituzke pasatu behar eta protestak bidali beharko genituen. aedzyh

NotaPublicado: 25 Jun 2008, 21:02 
Juvenil
Juvenil

Ze espero dezute jende horrekin? Cadena SERen Badiola ta Errealari esan dizkiotenak oso gogorrak izan dira. Ta horrekin batera kiroletako "kazetari" horiei politikaz hitz egitea bururatu zaie. Putaideiarik ez dakate ta jende asko ikusten ari dela dakitenez, gauza hoiek esan dituzte, jendea haien alde jarriko dela jakinez.

Nahiko lotsagarria iruditzen zait kazetari batek euskal herriaren aurkako gauzak esaten dituenean, baina hauek ez dira ez kazetariak, ez ezer.

Sabrek esan duen bezala, ez daukat ezer ez Espainiaren kontra normalean, baina gauza hauek radikalagoa izatea eragiten naute. Atzerrian bizi izatea mundua globalagoa ikustea egiten du. Baina gauza hauek ideia horiek bertan behera uzten dute.

Azkenian diktadura bat dirudi, beste selekzio batek "zure" selekzioari irabaztea nahi izateak zure "herri maitatua"ri gorroto izatea esan nahi al du? Ze host** da hau?

NotaPublicado: 26 Jun 2008, 11:37 
Sanse
Sanse

Las mañanas de Cuatron esan zuten, Sabre, ta eztakit nola izena dun hori dana bota zun tipuak, baino ile zuridun tipo bat zan, nahiko zaharra.

Redsandek ikusi omen tzun baita, ea beak dudetatik ateatzen digun fj

Ta nei Euskal selekzioagatik esandako gauzak asko izorratu zien, ta espainiarran kontra normalian eztet ezer eukitzen, baino horrelako gauzak piztu ite naute.

Ta selekzioaz aparte, gehio izorratu zin Realagatik esandakuak, askoz gehio.

NotaPublicado: 27 Jun 2008, 12:57 
Real C
Real C

erreala 1909 escribió:
Las mañanas de Cuatron esan zuten, Sabre, ta eztakit nola izena dun hori dana bota zun tipuak, baino ile zuridun tipo bat zan, nahiko zaharra.

Redsandek ikusi omen tzun baita, ea beak dudetatik ateatzen digun fj

Ta nei Euskal selekzioagatik esandako gauzak asko izorratu zien, ta espainiarran kontra normalian eztet ezer eukitzen, baino horrelako gauzak piztu ite naute.

Ta selekzioaz aparte, gehio izorratu zin Realagatik esandakuak, askoz gehio.

nik atzo gabean copen entzun nuen halako beste hainbat... oraindik ere entzun beharko dugu...

NotaPublicado: 27 Jun 2008, 14:13 
Real C
Real C

Nik ez dut kusi saten zuten gauza hoi, bino deskirpziyuagatik bakit zein den viejo oi. Polemista bat da, eozerrei ta eozenei egurra mateko prest don hoitako bat. Ulertzeut izortzia tipuak sandakua, pero a palabras necias oidos sordos.

Beste guaza bat enauna ongi iruitzen da jende oi daona Españan kontra politikagatik, ateatzia Urkullu satea nayo dula rusiak irabaztia iruitzen nau txoakei bat ta ez dula ezerta eamanten.

Ni enoz ni en kontra ni a favor, partidua kusteut ta sin mas, igual nayo dutela irabaztia españak, ba bueno mezi bau atzo bezela bai.

Adibidez saskibaloyan bai nai dut Españak irabaztia ze dibertitu iten naz berayen partido bat ikusten, ta geo ikusten denagatik krak batuzk ematen dute kantxatik kanpo.

Debate guzti hauek nazka ematen naute, batzutan emateu euskalduna izatian obligaziyo bat dela nai izatia españako selekziyuak galtzia. Zertik deseatu ber dut ALonsok, Xavik edo Puyolek galtzia...urte osuan berayek irabaztia nai baut....

NotaPublicado: 27 Jun 2008, 14:48 
Sanse
Sanse

Arrazoi dakak, Ziztu, nik makina aldiz esan izan diat saskibaloian askotan Españak irabaztia nahi diatela, baino askotan periodista batzuk gogo danak kentzen zizkiak.

NotaPublicado: 27 Jun 2008, 22:40 
Real C
Real C

erreala 1909 escribió:
Arrazoi dakak, Ziztu, nik makina aldiz esan izan diat saskibaloian askotan Españak irabaztia nahi diatela, baino askotan periodista batzuk gogo danak kentzen zizkiak.

Etzaik hiri re arrazoyik falta, bino gauza uk diferentziatzen jakin ber dela futbolistak ro balonzestistak ta periodista bokazasak. Azkenin paketia hartzen zayo selekziyuri periodistagatik ta hoi ne ustez ebitatu ber den gauza bat duk

NotaPublicado: 30 Jun 2008, 01:41 
Juvenil
Juvenil

Azkenian Espainiak irabazi du, alde batetik pozik nago, baina beste alde batetik Alemaniak irabaztea nahi nun. orain dela 44 urte Marcelinok sartu zuen gola ikusten da oraindik, ta "kaka" asko ematen dute horrekin. Imagina ezazue nolakoa izango da datorren hilabetea... Batez ere nazka ematen zuten Alemania mespretxaten zutelako, herrialde askoz garatuagoa hainbat apsektuetan. Hori ez da portaera ona, ta "kazetari" ugari halakoak esan dute.

Bestalde "patriotismo" hori ez zait gustatzen, ez espainiarra, ez euskalduna, ez inongoa. Ta horrekin pilo bat pasatu dira.

NotaPublicado: 30 Jun 2008, 18:23 
Real C
Real C

nik espainia beti galtzea nahi det. Naturala izan daiteke, zergatik ez? Colemanek lasai aski esan zuen, polemikarik gabe, Galesen ingalaterra galtzea nahi dutela... eta han normala eta naturala bada, Madrid-Barcelona bezela, zergatik hemen ez dute errespetatuko biztanle asko espainia galtzea nahi izatea?
Normaltasunez. Listo. Zergatik ez?
Pekatua da espainiaren aurka egotea? behartuta gaude alde egotea? ez! hau futbola da, bizitza, nahi duenak bere aukera egitea dauka. Athleticen aurka egotea legezkoa bada, zaragozaren aurka ere normala bada, espainiaren aurka ere.
Galesen bezala. Normala.
Aniztasunaren ekarpena da. Aberastasuna beraz... aberasgarriagoa aniztasuna handiagoa balitz, euskal selekzio batekin adibidez. baina hori beste kontu bat da.

NotaPublicado: 30 Jun 2008, 22:07 
Juvenil
Juvenil

Mixel_Loinaz escribió:
nik espainia beti galtzea nahi det. Naturala izan daiteke, zergatik ez? Colemanek lasai aski esan zuen, polemikarik gabe, Galesen ingalaterra galtzea nahi dutela... eta han normala eta naturala bada, Madrid-Barcelona bezela, zergatik hemen ez dute errespetatuko biztanle asko espainia galtzea nahi izatea?
Normaltasunez. Listo. Zergatik ez?
Pekatua da espainiaren aurka egotea? behartuta gaude alde egotea? ez! hau futbola da, bizitza, nahi duenak bere aukera egitea dauka. Athleticen aurka egotea legezkoa bada, zaragozaren aurka ere normala bada, espainiaren aurka ere.
Galesen bezala. Normala.
Aniztasunaren ekarpena da. Aberastasuna beraz... aberasgarriagoa aniztasuna handiagoa balitz, euskal selekzio batekin adibidez. baina hori beste kontu bat da.

Euskadik Espainiaren aurka jokatzen ez dun bitartean (hau da, mundu mailan eta ofizialtasunez), nere ustez, konparaketa honek ez du batere zentzurik. Barkauko didazu Mixel, asko apreziatzen ditut zure idatzik, baina ausnarketa hau nahiko pobrea da.

Hala ere, eta aniztasunean eta askatasun indibidualean inork baino gehiago sinesten dudanez, bakoitzak nahi duena egin eta esan dezala. "Faltaría plus".

Nik selekzioekin ez dut batere identifikaziorik topatzen. Ez euskal selekzioarekin, ez Espainiakoarekin, ez ezer. Ez bainaiz horrelako ezer sentitzen. Baina hori nire "arazoa" omen da.

Hori bai, futbolarekin asko disfrutatzen det. Lasaiago, Realak sortzen didan kakalarritik urrun (horrekin bai, ez dakit zergatik, identifikazio maila handi batera heldu naiz). Eurokopa hontako partidu dexente ikusi ditut eta askorekin gozatu. Eta ze demontre, Espainiarekin ere gozatu det. Ez Espainia izateagatik, ondo jokatu dutelako baizik.

Hoberen jokatzen duenak irabazi deza, ta kitto.

NotaPublicado: 30 Jun 2008, 23:24 
Real C
Real C

Espainiak galdu nahi izatea ez zait gaizki iruditzen, horretarako arrazoia araazoi deportibo bat bada. Baina arrazoia bada españa=estado opresor=enemigo=ke pierda hoi ya bai ze iruitzen nau juntatzia las txurras kn las merinas.

NotaPublicado: 01 Jul 2008, 11:58 
Real C
Real C

zIZtu escribió:
Espainiak galdu nahi izatea ez zait gaizki iruditzen, horretarako arrazoia araazoi deportibo bat bada. Baina arrazoia bada españa=estado opresor=enemigo=ke pierda hoi ya bai ze iruitzen nau juntatzia las txurras kn las merinas.

Kaptain eta zIZtu:
http://www.eitb24.com/noticia/es/B24_10 ... rte-vasco/
Espainiak bere selekzioa sustatzen du, zilegi den moduan, bere batasuna indartzeko eta espainiar estatuan bizi garenongan identitate komun espainola pizteko. Nik hori deseroso sentitzen dut, izan ere zera eragiten du: inkopatibilidade bat Euskal Selekzioa eta Espainiar selekzioaren artean. Beraz inon normala bada selekzio "handiaren" aurka jotzea, Euskal Herrian izango da Galesen baino.
Nork nahasten du kirola eta politika? Nork juntatzeitu las txurras kn las merinas?
Eta nire moduan, identidade nazional euskalduna soilik dugunoi, behintzat euskal selekzioa eukitzen utz diezagutela behingoz. Zilegi zaigu ere, Guam, Faeroe, Ingalaterra, eta beste 20 herriri uzten zaien moduan. Nork eragozten du? Nor da opresore? Ikustazu bidali dizudan esteka. Tira, nahiago dut futbolaz aritzea politikaz baino. Benetan.

NotaPublicado: 02 Jul 2008, 08:49 
Juvenil
Juvenil

Postindependentziaren manifestua irakurtzea gomendatzen dut (eta "serioski" hartu):
http://eibar.org/blogak/volga/archive/2008/04/27/.2008-04-27.postindependentzia

Tira, nik ere politikari buruz hitzeitea utziko diot.

NotaPublicado: 03 Jul 2008, 14:41 
Real C
Real C

Mixel:

Nik ez dut esaten alde bakarrekoek egiten duzuenik politika eta kirola nahastu. Nik ere nahi dut Euskal Selekzioa ofiziala izatea baino horregatik ez dut nahi Espainiak galtzea besterik ez. Alde batekoek zein bestekoek nahasten dute, eta horrela gabiltza. Inoiz ez gara soluzio batera iritsiko horrela segitzen dugun bitartean.

NotaPublicado: 03 Jul 2008, 19:23 
Real C
Real C

zIZtu escribió:
Mixel:

Nik ez dut esaten alde bakarrekoek egiten duzuenik politika eta kirola nahastu. Nik ere nahi dut Euskal Selekzioa ofiziala izatea baino horregatik ez dut nahi Espainiak galtzea besterik ez. Alde batekoek zein bestekoek nahasten dute, eta horrela gabiltza. Inoiz ez gara soluzio batera iritsiko horrela segitzen dugun bitartean.

Soluziora heltzeko nik erraz ikusten dut. Nik errespetatzen dut espainiar selekzioa, eta ez noa bere existentziaren aurka. Soilik, ez nau pozten espainiak irabaztearen eragin soziala (nire hausnarketa bat da), eta ondorioz sentimendu bat garatzen dut. Zilegia.
Nik, ezta euskal selekzioaren aldekook, ez dut eragozpenik sortzen ez jartzen. Nik jarrera pribatu zilegi bat daukat. Pribatuan, nire baitan dudan sentimendu zilegia, beste inora ez doana (pribatua, sentimendu bat). Besteren batek ordea, jarrera publikoa, ofiziala eta eragin efektibo praktikoa duena: euskal selekzioaren ukapena. Kolektibo sozial baten ordezkapena, eta kolektibo honek eskatzen duen ordezkapenaren ukapena. Ukapen hau, ezabaketa hau ordea ez dakit zilegia den, ez dakit. Baina fijo, ekidistantzia punturik ez dagoela bi planteamenduen artean, ez baitira planteamendu simetrikoak.
Errespetatzen dut
Errespeta gaitzatela

NotaPublicado: 03 Jul 2008, 21:57 
Real C
Real C

Ados noz esaten zunakin. ne ustez arraozi bakarra do beraiek ez uzteko euskal selekziyuai ofiziala izaten.

Horrek san nahiko zulako admititzen dutela Herri bat geala ta hoi "ezin dute" onartu.

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]